Centralki Hydrauliczne HZY HANNING & KAHL
Hamulce hydrauliczne otrzymują impulsy działania i medium robocze, wytwarzane przez centralki hydrauliczne. Centralki hydrauliczne firmy Hanning & Kahl niezawodnie kontrolują wszystkie funkcje, które są potrzebne do działania hydraulicznych układów hamowania.
Nasze centralki mają kompaktową budowę, składającą się z trzech podstawowych części: zbiornika, korpusu hydraulicznego, generującego siłę i obudowy. Urządzenie zaprojektowano w taki sposób aby pasowało idealnie do montażu na wózkach i niskopodłogowych pojazdach szynowych, gdzie jest bardzo mało miejsca do instalacji jakichkolwiek urządzeń. Poprzez nasze centralki możliwe jest generowanie siły hamowania dla całego układu hamulcowego lub kontrola hamowania osobno dla każdego wózka, w zależności od potrzeb konkretnego układu hamulcowego.
ZASTOSOWANIE :
- W pojazdach szynowych ,
- W tramwajach
ZALETY:
- Bezpieczny i sprawdzony system
- Serwis i części dostępne przez co najmniej 30 lat
Dane techniczne
Typ | HZY-K100 | HZY-K140 | HZY-K200 |
---|---|---|---|
wymiary | 100x250x350 | 140x300x400 | 200x400x500 |
Funkcje kontrolne | Stopniowe/(proporcjonalne) | Stopniowe/proporcjonalne | Stopniowe/proporcjonalne/pomocnicze |
Typ hamulca | Aktywne/Pasywne | Aktywne/Pasywne | Aktywne/Pasywne |
Kanały | 1kanałowe | 1kanałowe/(2 kanałowe) | 1kanałowe/2 kanałowe |
Kontroler | VSS/BSG | VSS/BSG | VSS/BSG |
Miejsce montażu | Wózek/podwozie wagonu | Wózek/podwozie wagonu | Wózek/podwozie wagonu |
Zastosowanie | Hamulec postojowy, bezpieczeństwa (sporadyczne potrzeby) | Hamulec postojowy, zastępczy, roboczy, bezpieczeństwa | Hamulec postojowy, zastępczy, roboczy, bezpieczeństwa, serwisowy, do funkcji pomocnczych |
Przepływ l/min | 1,1-1,7 | 1,7-2,6 | 2,5-4 |
Odbierany przepływ l/min | 0,25-0,4 | 0,4-0,6 | 0,6-0,9 |
Ciśnienie robocze- bar | 100 | 145 | 170 |
Ciężar | 15-20 | 25-35 | 50-60 |
Układy Awaryjnego Odhamowania HANNING & KAHL
Podczas awarii zasilania, lub w przypadku awarii podstawowego układu hydraulicznego w wagonie tramwaju, automatycznie uruchamia się układ hamowania, zapobiegający niekontrolowanemu toczeniu się pojazdu.
Zahamowany w ten sposób pojazd nie ruszy się z miejsca dopóty, dopóki specjalny awaryjny układ nie uwolni hamulców. Urządzenie to wytwarza dodatkowe ciśnienie, w pasywnym układzie hamulcowym pojazdu, pozwalające na uwolnienie pasywnych siodeł hamulcowych i jego dalszy ruch, w trybie awaryjnym.
Układy te mogą działać bądź to na wszystkie hamulce bądź tylko dla wybranych wózków.
ZASTOSOWANIE :
- Odhamowanie układu hydraulicznego w pojeździe w przypadku awaryjnego zablokowania hamulców.
- Awaryjne zahamowanie pojazdem
ZALETY:
- Bezpieczny i sprawdzony system
- Możliwość elektrycznego lub manualnego odhamowania
- Wiele wariantów dla różnych typów pojazdów.
- Serwis i części dostępne przez co najmniej 30 lat
Dane techniczne
Typ układu | HP | HZY-NL | HZY-K100 NL/HP |
Urządzenie | Pompa ręczna | Elektrycznie napędzany siłownik hydrauliczny | Elektrycznie napędzany siłownik hydrauliczny Pompa ręczna |
Typ zabudowy | Typ ramowy | Kompakt | kompakt |
Pozycja montażu | Pionowo lub poziomo | Pionowo(zalecane) lub poziomo | Pionowo(zalecane) lub poziomo |
Miejsce montażu | W pojeździe kabina kierowcy | Wózek pojazdu | W pojeździe |
Zastosowanie | Ręczne odhamowanie siodła pasywnego na pojedynczym wózku lub pojeździe | Elektryczne odhamowanie siodła pasywnego na wózku | Ręczne lub elektryczne odhamowanie siodła pasywnego na pojeździe |
Funkcje | Ręczne odhamowanie Ręczne zahamowanie Elektryczne zahamowanie | Elektryczne odhamowanie Elektryczne zahamowanie | Ręczne odhamowanie Ręczne zahamowanie Elektryczne odhamowanie Elektryczne zahamowanie |