Siłowniki wahadłowe serii 69 CAMOZZI
Siłowniki magnetyczne z amortyzacją serii 69
Siłowniki Camozzi serii 69 stanowią wysokiej jakości ofertę siłowników magnetycznych, które znajdują szerokie zastosowanie w różnego rodzaju operacjach. Siłowniki te wyposażone są w regulowaną, dwustronną amortyzację pneumatyczną. Ich prosta, a zarazem solidna budowa oraz wykorzystane do ich produkcji wysokojakościowe materiały pozwalają na zastosowanie siłowników w ekstremalnych warunkach, zachowując optymalną wydajność.
Siłownik wahadłowy serii 69 posiada zębatkę oraz koło zębate osadzone na dwóch łożyskach ze stali hartowanej. Poprzez śrubę regulacyjną możliwe jest odsłonięcie zespołu współpracujących części: koła zębatego i zębatki. W głowicach znajdują się zderzaki na śrubach pozwalające dostosować kąt obrotu o ±5°. Stosowany w siłownikach smar stały eliminuje konieczność smarowania zewnętrznego. Siłowniki obrotowe serii 69 są dostępne w 7 różnych średnicach i spełniają szeroki zakres wymagań technicznych.
WŁAŚCIWOŚCI SIŁOWNIKÓW SERII 69:
- Magnetyczne, z amortyzacją
- Siłowniki produkowane są w dwóch wersjach – męskiej oraz żeńskiej
- Prosta budowa
- Kąty obrotu siłowników: 90°, 180°, 270°, 360°
- Średnice tłoka: Ø 32, 40, 50, 63, 80, 100, 125 mm
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
Rodzaj konstrukcji | z wbudowanymi szpilkami ściągającymi |
Działanie | podwójnego działania |
Materiały | głowice/rura/korpus = aluminium zębatka = stal uchwyt prowadzący zębatki = żywica acetalowa koło zębate = stal utwardzona uszczelnienia = NBR |
Sposób montażu | przez otwory gwintowane w korpusie lub za pomocą uchwytów serii 60 |
Średnica tłoka | Ø32, 40, 50, 63, 80, 100, 125 |
Zakres temperatur pracy | 0°C ÷ 80°C (dla suchego powietrza – 20°C) |
Standardowe kąty obrotu | 90°, 180°, 270°, 360° (inne kąty obrotu dostępne na życzenie) |
Łożyska | Łożyska kulkowe (prowadzenie Ø32 mm, teflon i brąz) |
Ciśnienie pracy | 1 ÷ 10 bar |
Czynnik roboczy | czyste powietrze, bez smarowania. Jeśli prowadzone jest smarowanie powietrza, zalecany jest olej ISOVG32. Raz rozpoczęty proces smarowania musi być kontynuowany do końca eksploatacji. |