Sprzęgło hydrauliczne wielopłytkowe KMS…THC
Hydraulicznie sterowane sprzęgło o wysokiej gęstości mocy, zwartej konstrukcji, stanowiące samodzielne rozwiązanie. Jest to koncepcyjny projekt sprzęgła wielotarczowego (KMS…THC) oparty o sprawdzone sprzęgła KMS obejmujący dodatkową obróbkę wstępną w celu zabezpieczenia przed korozją w przypadku aplikacji pokładowych.
Nowy KMS…THC został zaprojektowany do zastosowań we wszelakich napędach, w których wymagane jest zastosowanie sprzęgła niezawodnego, bezpiecznie przekazującego moment obrotowy.
Dodawanymi funkcjami są awaryjne przełączania do pozycji bazowej a także układ promieniowy umożliwiający ręczne załączanie/rozłączanie sprzęgła w przypadku awarii zasilania.
Zastosowanie:
Seria KMS…THC została zaprojektowana do stosowania w napędach strumieniowych na całym świecie. Dostępne są różne rozmiary. Sprzęgło jest umieszczone pomiędzy silnikiem Diesla a przekładnią.
Cechy:
- Brak konieczności wewnętrznego chłodzenia oleju
- Łożyskowana obudowa sprzęgła do zastosowań poza przekładniami
- Sprzęgło w zamkniętej obudowie ochronnej
- Bezpośrednie połączenie, np. PTO