Silniki Quattro i magnetyczne
Silniki Quattro serii W22 posiadają hybrydową konstrukcję składającą się z klatkowego wirnika oraz wysokoenergetycznych magnesów trwałych (silnik z magnesami trwałymi), zapewniających synchroniczną pracę oraz wysoką wydajność. Silniki magnetyczne W22 oferują większe moce wyjściowe w stosunku do rozmiarów korpusu, co pozwala zaoszczędzić przestrzeń roboczą. Silniki te muszą być zasilane poprzez falownik firmy WEG. Stanowią one idealne rozwiązanie dla zapewniania stałego momentu obrotowego w szerokim zakresie prędkości.
- Niska emisja CO2eq
- Dostępne w najwyższej na rynku klasie sprawności – IE5
- Wyższa efektywność, obniżony poziom hałasu dzięki magnesom trwałym w wirniku
- Niższa temperatura pracy, pozwalająca na zmniejszenie częstotliwości smarowania i wydłużenie żywotności łożysk
Typ produktu: Silniki magnetyczne W22
Moc wyjściowa | 3 – 315 | kW |
Liczba biegunów | - | |
Klasy sprawności | IE4 / IE5 | |
Częstotliwość | 50 | Hz |
Napięcie | 400 | V |
Rozmiary | 132S – 315 S/M | |
Rodzaj chłodzenia | TEFC (całkowicie zamknięty, chłodzony wentylatorem) | |
Stopień ochrony | IP55 | |
Klasa izolacji | F | |
Sposób montażu | B3T | |
Kolor | 091A.3145 |
Typ produktu: Silniki Quattro W22
Moc wyjściowa | 0.37 – 7.5 | kW |
Liczba biegunów | 43986 | |
Klasy sprawności | IE4 | |
Częstotliwość | 50 | Hz |
Napięcie | Do rozmiaru 110L: 230/400; od rozmiaru 112M: 400/690 V lub 525 V | V |
Rozmiary | 80 – 132M/L | |
Rodzaj chłodzenia | - | |
Stopień ochrony | - | |
Klasa izolacji | F | |
Sposób montażu | - | |
Kolor | RAL 6021 |