Badanie satysfakcji Klienta
Drodzy Klienci!
W trosce o jak najwyższą jakość obsługi, każdego dnia staramy się coraz szerzej poznawać Państwa potrzeby i lokalizować miejsca, w których możemy robić to lepiej. Nie jesteśmy jednak w stanie w pełni realizować tego zadania bez poznania Państwa opinii, tej dobrej, ale przede wszystkim wskazującej nam niedociągnięcia.
Dlatego też chcielibyśmy zaprosić Państwa do wypełnienia krótkiej ankiety, z której wnioski pomogą nam działać jeszcze lepiej:
Z góry bardzo dziękujemy za Państwa wkład!
Zespół BIBUS MENOS
Ambasador Polskiej Gospodarki 2018
Z przyjemnością informujemy, że w ramach konkursu organizowanego przez Business Centre Club otrzymaliśmy tytuł „Ambasadora Polskiej Gospodarki 2018”.
Systemy odpylania do pyłu i skrawków papieru
Dział Projektowy BIBUS MENOS zrealizował projekt systemów odpylania wraz z odciągiem gorącego powietrza oraz układem transportu skrawków papieru.
21. Grand Prix Sopot-Gdynia 2018
W sierpniu odbyło się 21. Grand Prix Sopot-Gdynia 2018, na którym zadebiutował wspierany przez naszą firmę zawodnik i pracownik BIBUS MENOS.